Warsztaty oparte o sprawdzone metody Alexa Osterwaldera prowadzone przez doświadczonych ekspertów Innovatiki


Podczas warsztatów doświadczysz jak:

  • Projektować modele biznesowe w praktyce
  • Zwiększać efektywność całego modelu biznesowego, modyfikując poszczególne jego elementy
  • Diagnozować nieodkryte potrzeby klienta i tworzyć dla niego propozycję wartości
  • Elastycznie pracować z modelem biznesowym, utrzymując przewagę strategiczną
  • Oceniać modele biznesowe i minimalizować straty poprzez podejmowanie trafnych decyzji strategicznych

Dla kogo?

1MENEDŻERÓW

  • Tworzących strategie
  • Zarządzających projektami
  • Odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż

2PRZEDSIĘBIORCÓW

  • Chcących rozpocząć swoją działalność
  • Rozwijających swoje przedsięwzięcia

3LIDERÓW

  • Chcących znajdować i projektować nowe źródła przychodów
  • Chcących budować nowe biznesy
  • Chcących skutecznie wyróżniać się na rynku

Zobacz jak wyglądają nasze szkolenia

Program

  • Dzień 1.
  • Moduł I Wprowadzenie
  • Wprowadzenie do modeli biznesowych
  • Studia przypadków – przykłady ewolucji modeli biznesowych
  • Business Model Canvas – ćwiczenie mapowania modeli biznesowych
  • Moduł II Propozycja wartości
  • Przygotowanie hipotez odnośnie potrzeb klientów z wykorzystaniem Value Proposition Canvas
  • Trening weryfikacji założeń z klientami
  • Projektowanie propozycji wartości odpowiadającej na potrzeby klienta
  • Dzień 2.
  • Moduł III Tworzenie modelu
  • Projektowanie modelu biznesowego w oparciu o wypracowaną propozycję wartości
  • Rozwój i tworzenie opcji modelu biznesowego z wykorzystaniem technik Smashing Assumptions i Trendhunting oraz kart Business Model Poker
  • Moduł IV Ocena modeli
  • Selekcja i ocena opcji strategicznych
  • Prezentacja modeli biznesowych
  • Storytelling - prezentacja modeli biznesowych z wykorzystaniem Impact Storyboard

Prowadzący eksperci

Krzysztof Reński

Chief Business Model Architect

Członek Zarządu firmy INNOVATIKA. Ekspert w obszarze projektowania strategii, tworzenia nowych biznesów oraz budowania pro-innowacyjnych organizacji. W swoim podejściu łączy sprawdzone metody doradcze z narzędziami pracy warsztatowej, które angażują zarówno zespoły projektowe, jak i klientów. Pracując korzysta zazwyczaj z metodyk takich jak Business Model Generation, Value Proposition Design i Lean Startup. Więcej o Krzyśku

Małgorzata Nowak

Customer Value Proposition Designer

Ekspert i pasjonatka tworzenia unikalnych propozycji wartości dla użytkowników. Ewangelistka podejścia "customer - centric" oraz "open - innovation" w tworzeniu nowatorskich produktów i usług. Absolwentka programu międzynarodowej certyfikacji marketingowej The Chartered Institute of Marketing (CIM) - "Diploma in Professional Marketing". Specjalizuje się w projektach związanych z Value Proposition oraz Customer Experiece Innovation. Jest facylitatorem procesu Google Ventures związanego z kreowaniem i testowaniem innowacyjnych rozwiązań. Ponad 12 letnie doświadczenie we wdrażaniu i rozwoju produktów, usług i aplikacji mobilnych w międzynarodowej korporacji z sektora telekomunikacyjnego (T-Mobile Polska) gdzie m.in. przygotowywała i wdrażała strategię zorientowaną na klienta.
Więcej o Małgosi

Business Model Innovation

Poznaj więcej szczegółów dot. Innowacji Modelu Biznesowego w zakładce "Metody"

zobacz więcej

W ramach warsztatów zapewniamy:

- Udział w seminarium
- Poczęstunek oraz lunch
- Materiały warsztatowe
- Certyfikat ukończenia warsztatów

Oraz zestaw Innowatora:
- Autorskie karty Innovatiki Business Model Poker o wartości 299 PLN
- Książkę pt. "Tworzenie modeli biznesowych" Alexandra Osterwaldera
- Planszę Modelu Biznesowego do pracy po warsztacie

Najbliższe szkolenie

Napisz do nas w sprawie terminu

Cena Early Bird: 2 240,00 zł netto
Cena Regularna: 2 490,00 zł netto